Suss@ med 3 gutter Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Bebien min sitter i sete og jeg har så utrolig lite lyst til å føde vaginlt nå!!(selv om jeg er innstillt på å gjøre det!) Men er det noen som har noen kjerringråd hvordan jeg kan snu han? Noe som kan hjelpe:) Er forresten i uke 37.
mamsen81 Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Akupunktur skal visst funke. Har ikke selv prøvd det, men kan jo være verdt et forsøk:)
Høygravid&gla:-) Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Skjønner du er urolig.Venninnen min fødte en gogutt i sete stilling i forrige uke, å det gikk SÅ BRA!!! Ho tok ikke noe smertestillende, bare lystgass. Fødselen gikk som en drøm, så trenger ikke å bli så vond. Akupuntur har jeg hørt skal hjelpe ;-)Lykke til, det går nok bra skal du se!!!
Peders mamma Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Min lille lå i sete da jeg var i samme uke som deg, og jeg ble tilbudt manuell vending. Det var litt ubehagelig, men over på to minutter. De klarte å vende han, å han ligger forts med hodet ned. 3 dager på overtid..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Min ligger også i sete, er bare 35+1 enda jeg da.. men vet hvordan du tenker nå ja! har ikke prøvd akkupunktur enda, men skal til akkupunktør på torsdag, og spørs om jeg ikke spør henne om hun har noen nåler for dette også.. her foretar de ikke ytre vendingsforsøk som jeg har forstått (bergen) men skal ta meg en tur til voss også inær fremtid å se hva de vil gjøre med det. Vet du kor stor babyen din er/blir? min var 3 kg for en uke siden, og han blir 4.5-5 kg ved termin... og da er jeg MEGET skeptisk til å føde han feil vei ja... MEN har brukt en hel uke nå, på å sette meg inn i hva det vil si å ta et planlagt keisersniitt, og nå plutselig har jeg fått aldeles noia for det også!!! og nå i kveld, følte jeg veldig på, at jeg ikke vil føde, i det hele tatt, hverken den ene eller den andre veien (vaginalt eller ks) det må i såfall være en hodefødsel, DET gleder jeg meg isåfall til (gjort det to ganger før, og har følt meg som en "veteran" og vert litt sånn, pyttsann, har gjort det før-TO ganger-attitude på meg- helt til jeg fant ut han lå i sete..... da var jeg ikke så veldig veteran lengre følte jeg......) nei, keisersnitt høres fryktelig ut men det gjør det å føde en giga unge i seteleie også.......
Suss@ med 3 gutter Skrevet 27. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2009 Han er estimert til og bli ca 3800-4000 ved termin, men det sa de med første å, og han var 4025 da han kom 2 uker før termin! Her vender de heller ikke (kristiansand), så om han ikke snur seg så blir det fødsel.. Har å fått angst for KS som tidligere virket så greit,,hehe(skal ikke være lett dette her) Får høre om det er noen på sykehus som kan sette noen nåLER på meg!. Men uansett ojoj, ska bli liv i leiren så får man vel ikke lov til og føde større enn 4500 i sete?!, så det hadde jeg og vært skeptisk til!! Men har hørt att de også er veldig strenge i bergen, hissige på vaginale fødsler? Og det verste av alt er att nå ver faktisk en normal hodefødsel noe jeg kunne gledet meg til!! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå