Gå til innhold

Rutine UL i morgen, har dårlig magefølelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg kjenner så lite liv, så og si ingen ting! Magen vokser, så hadde det ikke vært for det, ville jeg forventet dødt foster-beskjed i morgen... Frykter at de finner noe alvorlig galt. Er sikker på at det er noe som ikke stemmer. Gruer meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har morkaka mot forsiden av kroppen i stedet for innover mot ryggen. Den polstrer i så fall godt og man kjenner ikke mye liv på begynnelsen.

Uansett får du ha lykke til!

Skrevet

Jeg har AKKURAT de samme tankene som deg og skal på Ul i morra! Følte akkurat nå istad at jeg kjente tydelig liv, så krysser virkelig fingrene for at alt er som det skal være! Det er tredjemann som er på vei her, og jeg har aldri følt det slik med de to andre og er nok dermed litt redd for at det er noe i de tankene der!

Du må ha lykke til i morgen hvertfall! Krysser fingrene for deg jeg ;)

klem

Skrevet

Hei, håper det går bra, Jeg kjenner ingen tegn til liv. Var på UL i dag og der var det en sprellende tass. Jeg hadde heller ikke morkaka forran og den ligger sånn at den treffer meg midt i magen når den strekker ut bena. Men kjenner det nok når den tid kommer. Er i uke 18+1. Legen min sa det kunne gå noen uker til før jeg kjente det. :)

Skrevet

Hei!

Håper det gikk bra på UL i dag! Jeg venter tvillinger, er 18+3, og har ikke kjent noe som helst liv. Men på UL sist torsdag var det to sprell levende jenter inni magen min. Fikk beskjed om at det kan gå flere uker til før jeg kjenner noe. Så jeg tar det helt med ro...

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...