Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Jeg som skrev innlegget "Sex for å sette igang..." lenger ned her.. Har sittet med det jeg er ganske sikker på er rier (veldig sterke men jeg er likevel usikker førstegangs, blir nok aldri sikker nok) i 2t nå, siste tiden har det vært kl 22.08 - 15 - 20 - 26 og jeg "venter" på en til nå hvert øyeblikk.. Skal jeg ringe føden eller skal jeg vente til det evt tar seg enda mer opp? Hva skal jeg evt si på tlf?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Ring i vei du.. Hyggelige damer der. Bare si det som det er at du er usikker så får du god veiledning. Ikke vær redd for å ringe. Ingen som kjefter på deg eller synes du er håpløs:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Ja nå hadde jeg nettopp en til, vondt og ubehagelig! Vannet har jo ikke gått... så det gjør at jeg lurer på om de evt vil ta meg seriøst? HI
blond Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Jeg ville ringt. Fortell det samme som du har skrevet i innlegget her. Jordmødrene er vant med slike samtaler og du skal bare svare på spørsmålene. Du kan gjerne ta tiden på hver ri, det er gjerne noe de spør om. Lykke til!!
blond Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 For noen går vannet litt og litt, mens for andre går det ikke før man har kommet til utpressingen, så det trenger du ikke ta som et tegn på noe.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Nå har jeg ringt, etter å ha tatt tiden til ca 5min mellom hver (en time nå), ca 1mins lengde og skrevet ned alt jeg kjenner. Jordmor sa at hvis det går ned til 4min å jeg kjenner det enda bedre og ikke "tør" å være hjemme lenger skal jeg ringe igjen. Tar med meg samboer ut på en liten traskerunde, sluke litt luft, får noja av å være inne akkurat nå... Spennende :) HI
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Spennende! Lykke til! Satser på at det blir fødsel på deg nå! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå