Gå til innhold

Flere enn meg som ikke kan fordra....

Anbefalte innlegg

Skrevet

at de har byttet ut emballasjen på mange sjokolader med PLASTIKK?

Savner å brette opp kvicklunsj papiret og aluminiumsfolien under. Og den fine lilla sølvfolien på Anthon Bergh marsipanbrød... Og stratosen smakte bedre i papir!

Har sikkert en bra forklaring om miljøforurensning eller noe. Men jeg mener sjokoladen var mer delikat og hadde bedre smak i den gamle emballasjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er såååå utrolig enig med deg !!!!!!!!!

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Tror de har mer med matvaresikkerhet å gjøre. De nye pakningene er forseglet og det er umulig å sabotere innholdet uten å bryte emballasjen

Skrevet

det er ikke lenger praktisk å gi ett barn en kvikklunsj. for nå er det ikke noe papir å holde den i.

foreslår at noen sender link til denne tråden til freia og ber de kutte ut.

Samtidig vil jeg be omat Riegel kommer tilbake i hyllene ( når man snakker om folierte sjokolader liksom).

Skrevet

Haha:o)

Mye man skal irritere seg over. Det er jo flere ÅR siden de begynte med plastikk. Jeg begynner å bli vant til det nå jeg. Men så spiser jeg store mengder sjokolade også da.

Nå skal jeg sannelig gå og hente et marsipanegg med sjokoladetrekk som er igjen etter påske. Forseglet i plastikk er det også;o)

Skrevet

Har de ikke funnet ut at aluminium og fks alzheimer henger sammen? Kanskje det er derfor. Det dreper våre små grå ;-) Kasseroller av aluminium er vel ikke å få kjøpt lengre, eller finnes det?

Det er sikkert en god grunn. Har ikke tenkt over det, jeg. Jeg tenker bare over det som er inni, og kan ikke få åpnet emballasjen fort nok.Haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...