Tonita Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 at de har byttet ut emballasjen på mange sjokolader med PLASTIKK? Savner å brette opp kvicklunsj papiret og aluminiumsfolien under. Og den fine lilla sølvfolien på Anthon Bergh marsipanbrød... Og stratosen smakte bedre i papir! Har sikkert en bra forklaring om miljøforurensning eller noe. Men jeg mener sjokoladen var mer delikat og hadde bedre smak i den gamle emballasjen...
<3 Legoland <3 Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg er såååå utrolig enig med deg !!!!!!!!!
Gjest lakrisbåt Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Tror de har mer med matvaresikkerhet å gjøre. De nye pakningene er forseglet og det er umulig å sabotere innholdet uten å bryte emballasjen
wirre;o) Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 det er ikke lenger praktisk å gi ett barn en kvikklunsj. for nå er det ikke noe papir å holde den i. foreslår at noen sender link til denne tråden til freia og ber de kutte ut. Samtidig vil jeg be omat Riegel kommer tilbake i hyllene ( når man snakker om folierte sjokolader liksom).
xxxJulianexxx Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Haha:o) Mye man skal irritere seg over. Det er jo flere ÅR siden de begynte med plastikk. Jeg begynner å bli vant til det nå jeg. Men så spiser jeg store mengder sjokolade også da. Nå skal jeg sannelig gå og hente et marsipanegg med sjokoladetrekk som er igjen etter påske. Forseglet i plastikk er det også;o)
Gjest Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Har de ikke funnet ut at aluminium og fks alzheimer henger sammen? Kanskje det er derfor. Det dreper våre små grå ;-) Kasseroller av aluminium er vel ikke å få kjøpt lengre, eller finnes det? Det er sikkert en god grunn. Har ikke tenkt over det, jeg. Jeg tenker bare over det som er inni, og kan ikke få åpnet emballasjen fort nok.Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå