Twintipp og himmelblå Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Jeg drømmer hver natt nå at min mamma fortsatt lever, men at hun er på et gamlehjem, fordi hun er så syk. Jeg glemmer å besøke henne, også kommer jeg brått på at hun er jo der, også må jeg kjøre taxi og jeg vet ikke helt hvor eldresenteret er. Og jeg finner ikke helt frem. Også har jeg rfyktelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke har besøkt henne på en stund, og avstanden mellom oss er større, og det liker jeg ikke i det hele tatt. Og idet jeg kommer inn døren på eldresenteret er mamma litt brysk, fordi det er lenge iden jeg har vært der, og fordi avstanden mellom oss er blitt større. (Hun døde dessverre for snart 2 år siden, og vi var veldig nære hverandre) Noe som kan tyde dette?? For jeg har virkelig ikke lyst til å legge meg ikveld:(
Tøysetipp Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Kan jo ikke tyde drømmer. Kjære søster, da. Det er snart to år siden og dagen nærmer seg med stormskritt:-/ Jeg får helt angst av norske flagg. Forbinder det med dødsdagen og 17.mai (naturligvis). Mamma bodde jo på et gamlehjem, selvom det var en kreftenhet. Vet ikke om du føler at du ikke får gjort noe for henne nå. Siden hun er borte. Selv om du gjerne vil. Husk at du gjorde ALT for henne i tiden hun var syk. Prøv og tenk før du legger deg at mamma vet dèt. Og prøv og finn fred og trøst i dèt. God natt, og du vet hvor jeg er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå