Gå til innhold

Be Be Confort higt trek? Ja/nei???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer? Jeg har sett på den og syntes den virker som en bra vogn da den har mange av de kriteriene jeg søker! Men da jeg aldri har kjørt en slik vogn så er d litt skummelt å kjøpe en :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, helt konge:D:D har to venninner som har samme og er kjempe fornøyde

Skrevet

ja, jeg og en venninne hadde til våre små. Vi var begge fornøyd.

Skrevet

å så flott da! Jeg lurer på å bruke mykbag i istedenfor den bagen da vi bor slik til at softbag er mer praktisk! Er d mulig?

Skrevet

Jeg fikk faktisk min High Trek i går og er kjempefornøyd. Den er finere enn jeg husket den som!! Har jo ikke prøvd den med barn oppi enda da, men den innfrir alle våre kriterier med kun et unntak (den holder ikke ut hele vognperioden, men det gjør vel de færreste).

Jeg synes baggen er noe av det fineste med vognen jeg da og såvidt jeg vet går det ikke an å få mykbag til den. Om du ender med denne - gled deg!! Jeg skal nå teste den med venninners barn oppi. Hihi. Klarer ikke vente på min egen lille tulle.

Lykke til!

Skrevet

Glemte i iveren å si at jeg har sjekket med venninner som har den og de har alle sammen vært kjempefornøyde!! Litt mindre bag enn de andre, men den er til gjengjeld bedre isolert så man trenger ikke voksipose oppi. Holder visst med saueskinn, dyne og teppe :)

Skrevet

men tror du det er mulig å ha en i, trenger ikke være en som hører til! Bare at det er plass og at ryggen blir flat? :))

Skrevet

Jeg tror nok det vil bli veldig trangt med en bag oppi baggen... Men ring Babykos i Sandvika så kan hun sikkert svare deg. Veldig hyggelig dame...

Skrevet

Du treng da ikke noen softbag i den. Bagen kan klikkes lett av og veier nesten ingenting.

Vi drasset den bagen med oss overalt. Tilogmed vuggefunskjon på bagen.

Kjenner jeg angrer på at vi ikke kjøpte det denne gangen også.

Skrevet

har vært og sjekket ut litt! Synted den virker som en god vogn, eneste som er dumt er at bagen tar veldig stor plass i bilen og det er ikke aktuelt å bruke den som bilsikring da det ikke anbefales av trygg trafikk! Så er på stedet blank... IGJEN !!*grrr* hehe

Skrevet

Såvidt jeg vet gjelder ikke Trygg Trafikks frarådinger denne baggen. Det er tvertimot den gamle varianten av bilsikringsbag (bag med nett) de fraråder på det sterkeste. Vi kommer uansett til å bruke bilsetet primært og kun baggen som sikring på rolige langturer.

Etter litt googling kommer jeg frem til at både windoo-baggen til Bebe Confort og Britax BabySafe Sleeper er godkjent i Norge. Sistnevnte var også med i den siste bilsete-testen til Foreldre & Barn og scoret relativt bra. Men like bra som vanlige bilseter er de ikke siden påkjenningen ved et bilkræsj vil fordeles bedre i et sete, mens i baggen blir den mer konsentrert rundt nakke/hode eller føtter.

Men igjen, jeg ville ikke kjøpt Bebe Confort for å kunne bruke bilbaggen som bilsikring. Det er heller et pluss langt nede på lista. Bilsete er et must uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...