Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 har klippet panneluggen litt selv, mener i tvil om vi skal klippe resten også, får ei frisørvenninne på besøk imorgen.. han har fått ganske langt hår oppå hodet og ganske langt ved ørene, krøller seg nesten litt der.. på en måte er han nyyydelig med krøller, på en annen måte ville det kanskje sett mer "velstelt" ut om det var kortere.. når ble deres barn klippet av frisør første gang?
Lykkekløver Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Gutten min er 2 år og har fremdeles ikke vært til frisøren. Han har også nydelige krøller ved ørene og i bakhodet. Supersøt! Nå begynner det å bli så langt at han ser ut som et lite lykketroll,må vel snart bestille frisørtime til han.. Sukk Men, er det ikke mote for smågutta å ha langt hår da? He he
hit og dit Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Eg liker babykrøller, så eg hadde ikkje klipt. På mallo har me holdt panneluggen i sjakk, men nakkekrøllene har fått vera i fred. Hår over øyrene har aldri vert eit problem her. Det er noko sparsom vekst på sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå