Gå til innhold

Interiør hjelp ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kirsebær farget gulv og møbler og lyse vegger og brun skinnsofa.

Vil det se rart ut med hvitt sofa bord og spisebord?

Har planer om å skifte gulv og resten av møblene til lysere med tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det kommer til å bli veldig fint!

Skrevet

Hvitt passer til alt egentlig, og det finnes egentlig ikke noe fasitsvar på hva som er "riktig" interiør. Det har jeg erfart etter å ha lest et uvisst antall interiørmagasiner.

Jeg synes det er mye finere med et interiør hvor man gjør det personlig og gjør at man selv trives i omgivelsen. Så hvis du ønsker hvite bord i stua, så er det absolutt ingenting i veien for det ;) blir nok kjempefint med noen møbler som lyser litt opp :)

Skrevet

Altfor matchende interiør blir ofte stivt og kjedelig. Gjør det slik DU liker det, da blir det personlig og koselig :-)

Skrevet

Det kan fungere...

Men det vil bli en veldig kontrast, der det hvite vil trekke all oppmerksomhet, i forhold til det andre.

Litt vanskelig å svare egentlig, uten å se et bilde av møblene og stuen. Men jeg tror jeg hadde tatt et sofabord i en farge som passer mer til sofa etc, men spisebord kan fint være i hvitt fordi det vil markere en annen sone i stuen, hvis stuen er helt firkantet f.eks. Vet ikke om du har skjenk, skap e.l til spisestuen?

Tar du hvitt sofabord, kan du også ha puter etc som tar opp hvitfargen andre steder i rommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...