Gå til innhold

En liten undersøkelse om barn..


Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hvordan var barnet i magen? Aktiv eller lite aktiv?

 

2. Hvordan var barnet fra 0-6 mnd? Krevende eller lite krevende?

 

3. Ved 1 års alder?

 

4. og senere i livet for de som har eldre barn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

1. aktiv

2.lite krevende

3.lite krevende

4.krevende

Skrevet

1. Vet ikke hva som er normalt...men vil tro han var normalt aktiv?!

 

2. VELDIG lite krevende. Unormalt rolig og "rutinert"!

 

3. Fremdeles svært lite krevende.

 

4. Som normalt. Kanskje noe roligere og mer "medgjørlig" enn sine jevnaldrende.. :)

Skrevet

1. veldig aktiv

2. aktiv men lite krevende

3. aktiv men lite krevende

Skrevet

1.lite aktiv

2.ekstremt krevende

 

har ikke kommet lenger enn det

Skrevet

3 barn, snart 5 år, snart 3 år, og 7 mnd.

 

1. De to første var svært aktive i magen. Nr tre mye roligere (ble til tider bekymret pga lite liv med nr tre).

2. Den elste kolikk frem til tre mnd, og aktiv, nr to også aktiv. Nr tre mye roligere, ingen kolikk "drømme-baby"...

3. De to elste var svært aktive rundt 1 år, minsen er bare 7 mnd ennå.

4. De to elste er i dag snart 5 og snart 3, og særdeles aktive for alderen. Både bhg og venner av oss, sier at de er i en klasse helt for seg selv.

 

Så ja, min erfaring så langt, er at aktive barn i magen, blir aktive når de kommer ut også...

Skrevet

1. lite aktiv - drakk saft flere ganger til dagen siste 2 mnd fordi jeg kjente lite liv. ekstra ul osv.

2. MEGET aktiv

3. Meget aktiv

4. SVÆRT aktiv som 4,5 :)

Skrevet

1. Ekstremt rolig inni mammas mage, sparket ALDRI, bare bevegde seg rolig rundt..

2. Lite krevende, som en sugekopp på puppen, men såå snill og rolig, sammens med alle, ikke bare meg.

3. Rolig, litt mer aktiv i og med en ny verden skulle utforskes, men kjempe kosete og fortrolig med omverden.

Skrevet

1. Hvordan var barnet i magen? Aktiv eller lite aktiv?

Begge var meget aktive

 

2. Hvordan var barnet fra 0-6 mnd? Krevende eller lite krevende?

Begge (ene er bare 2mnd) rolige og lite krevende.

 

3. Ved 1 års alder?

Aktiv, men meget selvstandig og ikke krevende.

 

4. og senere i livet for de som har eldre barn:)

Fortsatt som ved 1års alder (hun er bare 2)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...