Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Sønnen min er ti mnd, vi skal reise på ferie snart, 7 dager skal vi være borte. Jeg gruer meg veldig selv om ha har ett godt forhold til bestemoren sin. Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Ta han med! Ville jeg gjort Hilsen Mann.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Jeg syns dere skal reise og kose dere så godt dere kan. Klart dere kommer til å savne sønnen deres, men det er viktig å være kjærester også. Sønnen din har det sikkert kjempefint hos bestemor, det blir nok mest vanskelig for dere. Det er lov å ringe flere ganger om dagen og høre hvordan det går. Vi reiste på ferie uten sønnen vår når han var 10 mnd, savnet han sykt mye, men det var også veldig godt å finne tilbake til hverandre som kjærester. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå