Gå til innhold

Ferie uten baby


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er ti mnd, vi skal reise på ferie snart, 7 dager skal vi være borte. Jeg gruer meg veldig selv om ha har ett godt forhold til bestemoren sin. Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta han med! Ville jeg gjort

 

Hilsen Mann.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg syns dere skal reise og kose dere så godt dere kan. Klart dere kommer til å savne sønnen deres, men det er viktig å være kjærester også. Sønnen din har det sikkert kjempefint hos bestemor, det blir nok mest vanskelig for dere. Det er lov å ringe flere ganger om dagen og høre hvordan det går.

Vi reiste på ferie uten sønnen vår når han var 10 mnd, savnet han sykt mye, men det var også veldig godt å finne tilbake til hverandre som kjærester.

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...