Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 9 1/2 måned ser jeg sliter med samme problemet med de som har 4/5 mnd gamle unger. han sover nå fra 19-23 etter det er våken hver time til kl 5 da er det morgen. Merker jeg er helt utslitt nå siden søvnen ikke har vært mere samenhengende en 1 til 2 timer på snart et år. Begynner å bli stressa siden jeg begynner snart å jobbe. Noen tips ??? har prøvd å nattavende det gikk dårlig når pappan prøvde det han fikk panikk anfall.han er små spist men har nå begynt å få i han litt mere mat nå 4 mini måltider pr dag + pupp han sover nå 2 dupper på dagtid. Før gjorde han ikke det heller er det rart man blir gal;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta vår på 6,5 sov også bare 2 korte dupper på dagen, maks 1,5 t tilsammen hele dagen. Og var masse våken om nettene.

Ble rådet av spedbarnsteamet på BUP til å legge inn mye mer søvn på dagtid, og det virket.

natta etter samtalen sov hun gjennom uten nattmåltid, våknet kun et par-tre ganger for smokk, det er STOR forbedring. ogsånn har det fortsatt hele uka. (bank i bordet)

Forklaringen deres var at hun var så mye våken og så nysgjerrig og utadvendt at hun ikke klarte å finne roen og beholde den. Og det ser ut til å stgemme. hun sovner raskere, sover bedre og lengre både på dagtid og om natta nå!

Verdt å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...