Gå til innhold

Synsk som vil hjelpe andre:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hva jeg kaller meg klarsynt, og har sterke ønsker om å kunne hjelpe andre med det jeg kan. Vil jobbe gratis og er usikker på hvordan jeg bør gå fram? Burde jeg satse på å lage hjemmeside feks først? Og hvordan kommer jeg i kontakt med folk som vil ha hjelp ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje noen andre synske her som kan gi litt råd:)??

Skrevet

Du kan jo bare spørre her ;o) Om folk vil ha hjelp her inne, er jo en start :o)

Blir nok mye "er jeg gravid?", "kjønn?" og "blir jeg gravid snart?" da, hehe

Du kan jo prøve deg på meg ;o)

Framtidsutsikter...? Hva trenger du?

Skrevet

Synes det er litt vanskelig å spå på DIB, må kanskje ha litt opplysninger som fødselsdato , kjønn osv.. :)

Skrevet

kan du spå meg da trenger et lite halmstrå,

blir jeg gravid snart ,kjønn

23.05.79

Skrevet

180679. jente.

spå meg gjerne! :)

Skrevet

Prøver, men ikke ta det ille om jeg bommer helt:) Får prøve å se hva for bilder jeg får fram her...

Jeg ser en lys framtid, du har kanskje ikke hatt det så lett i fortiden og det kan virke som du er usikker over hva du vil akkurat nå, men om du følger dine ønsker men på en realistisk måte tror jeg du vil nå langt, jeg ser du ønsker deg flere barn? Men jeg ser som sagt en lys framtid foran deg, og jeg tror spesielt i høst vil du merke at du er på rett vei:)

Skrevet

Jeg for min del har en hel del jeg lurer på om framtida det neste året. Kjønn på barnet jeg venter. hus, bhg, blir jeg aleine med alle 3? Ja så og si alt lurer jeg på faktisk! Så her har du litt å gjøre.. ;-)

Skrevet

anonym 21.56 her igjen. Født 250877

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid :o) Stemmer bra det, så håper resten stemmer også :o)

Skrevet

Jeg ser en livlig person her, du er en blid og positiv kvinne som liker å føle seg levende, jeg ser at du er i en slags konflikt nå? Kanskje du ønsker å finne en løsning på det men ikke vet helt hvordan? Noe som plager deg kanskje? Det er noen som står deg nær som kan hjelpe deg om dette.. :)

Skrevet

23.05.79

Jeg tror det vil ta litt tid til, men du har vært tålmodig og du har en sterk vilje føles det som, du vil bli gravid men jeg føler at du kanskje har noe annet du tenker mye på akkurat nå som kan virke som gir den en ubalanse hos deg, er du stresset? Kjønn: Gutt :)

Skrevet

Takk for svar! Første gang jeg er "spådd" og noe stemte. Er livlig ja, men har ingen konflikt med noen så vidt jeg vet? Er noe som plager meg med tanke på datteren min på 7 år. Kankje du kan "se" en løsning på dette? Har noe med utseendet hennes å gjøre....

Skrevet

Du kan få lov til å finne kjellernøklene mine. De har vært borte i flere måneder, kan ikke skjønne hvor de har blitt av. Og nå har vi behov for å komme oss inn der igjen. Hadde blitt superglad om du eller noen andre kunne "sett" hvor de befinner seg.

Skrevet

har mistet en liten spire for 3 mnd siden, har en liten svults , så dette stresser meg masse men jeg veit det ikke er farlig, har ikke fast jobb, og har kuttet ut kontakten med min far.

så ja det er nok litt mye oppi hjernen min om dagen :)

vil så veldig gjerne ha en liten spire snart lei av og vente.trenger liksom et lite håp.

Skrevet

250877

Jeg ser en litt hektisk tid for deg nå framover, men som vil lønne seg tilslutt, du bekymrer deg for mange ting ser jeg, jeg tror ikke du blir alene med alle 3 men det kan virke som du har mye å jobbe med, og en annen person kanskje mannen din ? Jeg ser en utrygg bakgrunn her, du har slitt med å kunne stole på de nærmeste og du er redd for å bli såret men jeg ser også at du er en litt sårbar person som ikke lett slipper noen inn til deg, kanskje du burde åpne deg litt mer? Jeg ser du venter kanskje en jente, jeg ser ihvertfall mye rosa og får inn feminint. Barnehage løser seg men kanskje ikke med det samme. Så her får jeg bare lyst til å si at det ordner seg tilslutt men det kreves at du jobber også for å få ting til falle på plass..

Skrevet

Jeg merket det var en ubalanse hos deg, jeg vet du vil gjerne ha barn og jeg tror du stresser veldig mye nå og trenger å finne en indre ro og balanse hos deg selv, for dette påvirker det med å få barn, du har det slitsomt, som du sier det er mye oppi hjernen din, du vil få barn, men akkurat nå synes jeg du må jobbe mye med å få den balansen hos deg selv. og du kan glede deg over din framtid for jeg er sikker på du får barn. Men du må jobbe med deg selv nå!

Skrevet

18.09.85, Når kommer neste? Og blir det gutt?

Prøvd meg men noen andre spåkoner, og alle sier forskjellige :(

Skrevet

23.05.79 forsatt her, sånn ca trur du evt gutten blir født,forventet?

vil ting roe seg ned dette med svultsen osv?

takk for svar

Skrevet

Hva ser du om meg og gutten min?

Meg:05.05.83

Gutt: 30.07.08

Skrevet

Ja, det kan være datteren din, du er en omtenksom og har mye kjærlighet for din datter, det skulle være helt naturlig at du stresser deg kanskje over et problem som din datter har, jeg vet ikke hva du mener med løsning på dette, men jeg ser at hun har godt av det forholdet som dere har og det kan være noe som plager henne kanskje utseendet som du her sier, noe som hun blir mer bevisst på eller har blitt i den siste tiden, du kan hjelpe henne, gi henne styrke og lære av deg de verdieer du har til at hun vokser opp til å bli sterk jente som moren sin. Du hjelper henne mer en du tror alt.

Skrevet

280584

*ser du noen ny kjæreste på meg, isåfall nærmere når?

*flere barn?

*helse

Skrevet

takk skal du , det hjelper , skal prøve å slappe av

takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...