nr.3 :) Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hei. Jeg hadde en SA 6 mars og er nå gravid igjen. Rakk ikke å få mensen i mellomtiden så jeg har begynt på min 8.uke iflg BIM. Har ikke fått legetime før 2.juni og hun (i resepsjonen) syns ikke det var vits med tidlig ul, da måtte jeg i så fall ordne det selv. Merker at jeg kunne tenkt meg å få se om det er et hjerte som banker denne gangen, da det er så lenge til ordinær ul... Har nok kanskje ikke krav på dette, men er det vanlig?
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 det var no veldig sent me den første legetimen.. jeg har heldigvis en snill lege. og han sender meg på tidlig ul visst jeg synes jeg trenger det. men kan du ikke ta en privat ul då?? der er verd pengene da;) trenger ikke og dra til de dyreste private klinikkene.. men kontakt en vanlig gyn.. da koster det ikke mer enn en vanlig gyn undersøkelse.
milla75fikk en gutt Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Jeg har hatt to SA siste året og er nå gravid igjen, uke 9. Får ikke UL av legen min. Må i så fall ta hos privat lege og betale det selv. Har ikke gjort det pga litt lite penger for tiden, men mulig jeg gjør det snart likevel. Bare 3 uker til man kan sjekke fosterlyd da....kanskje jeg holder ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå