Gå til innhold

Brus med koffein og amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så farlig å drikke cola light når man ammer? Mannen er "hysterisk, hi-hi" fordi jenten vår på 7mnd får koffein i seg når jeg heller nedpå hærligheten:-)) Vil ikke koffeinen være rimelig borte når den når morsmelken eller? Drikker bare 0.5 l daglig, noen ganger litt mer...hysj-hysj:-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke det lureste om kvelden...haha... Det kommer veldig an på barnet hvordan de reagerer. Husk at pepsi max har dobbel dose koffein da jenter!

Skrevet

Prøver å drikke det på formiddagen så det ikke skal påvirke nattesøvnen:-)) Men nå er hun jo så stor så skjønner ikke helt at det skal påvirke henne noe. Drakk ikke noe når hun var mindre.

Skrevet

Jeg drikker både kaffe og cola, og ser ikke problemet...

Har iallefall ikke vært problemer her

Skrevet

Jeg drikker ting med koffein kun tidlig på dag. Gutten min har hatt en eneste våkenatt, og det var etter at jeg drakk ett glass cola til middag. Så her tar jeg ikke sjansen på å drikke det på ettermiddag/kveld enda.

Men så farlig er det vel ikke, er vel bare at barnet blir påvirket av koffeinen og blir ekstra våken. Blir også sagt at koffein gir luftplager, men det har jeg ikke merket noe til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...