Gå til innhold

noen som har barn frafør...

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter=)

Når slutta barna deres å sove på dagtid???

Er takknellelig for alle svaqr=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

førstemann her sluttet å sove når han var 3 år.Har ei nå som holder på med litt sånn annehver dag soving.hun er 2,5 år,tror ikke det er lenge før det er helt stopp:)

Skrevet

Snuppa her slutta når ho var 16 mnd...

Skrevet

hehe her har ikke han ikke sovnet enda. tester grenser så det holder... han er akuratt blitt 2 år... kjenner jeg koker..

det bobbler inni meg..... jeg exploderer snart...

Skrevet

når jeg går inn bare ler han av meg åvet det ikke er lov...

Skrevet

Sover litt av og til, men hviler for det meste ! Har en aktiv gutt på 2 år og 9 mnd :)

Skrevet

Våre sluttet å sover på dagtid, når vi så at det begynte å gå utover nattesøvnen...

Førstemann var litt over 2 år. Selvsagt hendte det at han sovnet i bilen eller på gulvet men shan lekte, men dette var bare korte dupper, som ikke gikk altfor my utover det å sovne til kvelds.

Tror faktisk nummer to også sluttet rundt den tiden der, men kanskje litt tidligere.Hun fikk også lov til å hvile litt når hun trengte det, ikke nødvendigvis noen dupp, men rett og slett slappe litt av når hun trengte dette.

Kuttet i allefall gradvis ned på lengden på duppen på henne før vi kuttet den ut helt etter hvert.

Skrevet

Mi jente blir 3 i juli, eg håper ho e klar for å slutte å sove før neste mann kommer, for da trenger eg understellet til vogna... Lov å håpe vertfall, men ser ho trenger å kvile de dagene ho står tidlig opp enda vertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...