Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hei jenter=) Når slutta barna deres å sove på dagtid??? Er takknellelig for alle svaqr=)
Gjest Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 førstemann her sluttet å sove når han var 3 år.Har ei nå som holder på med litt sånn annehver dag soving.hun er 2,5 år,tror ikke det er lenge før det er helt stopp:)
Snuppa & llillebror Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Snuppa her slutta når ho var 16 mnd...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 26. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2009 hehe her har ikke han ikke sovnet enda. tester grenser så det holder... han er akuratt blitt 2 år... kjenner jeg koker.. det bobbler inni meg..... jeg exploderer snart...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2009 når jeg går inn bare ler han av meg åvet det ikke er lov...
BlueDome Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Sover litt av og til, men hviler for det meste ! Har en aktiv gutt på 2 år og 9 mnd
Lillesnuppa ♀ <3 Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Våre sluttet å sover på dagtid, når vi så at det begynte å gå utover nattesøvnen... Førstemann var litt over 2 år. Selvsagt hendte det at han sovnet i bilen eller på gulvet men shan lekte, men dette var bare korte dupper, som ikke gikk altfor my utover det å sovne til kvelds. Tror faktisk nummer to også sluttet rundt den tiden der, men kanskje litt tidligere.Hun fikk også lov til å hvile litt når hun trengte det, ikke nødvendigvis noen dupp, men rett og slett slappe litt av når hun trengte dette. Kuttet i allefall gradvis ned på lengden på duppen på henne før vi kuttet den ut helt etter hvert.
2prinsesserogbim Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Mi jente blir 3 i juli, eg håper ho e klar for å slutte å sove før neste mann kommer, for da trenger eg understellet til vogna... Lov å håpe vertfall, men ser ho trenger å kvile de dagene ho står tidlig opp enda vertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå