Freckleface26 Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 bare lurer og om det var veldig svakt posotiv hos dere?? jeg fikk svakt posotiv, men testen er fortsatt positiv naa to dager etter jeg tok den, saa er ikke i tvil om at jeg er gravid:)
Brugda Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Ja det var vel ca 5 dager før, helt tydelig strek.
Snow78 Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Testet svaaakt positivt 7 dag er før IKM. Riktignok var den ene streken nesten som en skyggestrek. Tok ny test dagen etterpå og da kom det tilsyne to streker selv om den ene var svak Så det er mulig
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Jepp - testet positivt 5 dager før IKM, svak positiv på morgenurin! Forrige gang testet jeg knall-positivt (ikke morgenurin) samme dag (altså 5 dager før IKM, syklus dag 24). Da ventet jeg tvillinger - men mistet dessverre i uke 12 =( Er gravid igjen på nytt nå og håper spiren sitter helt ut svangerskapet denne gangen =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå