Gå til innhold

Nå har jeg bestilt time hos lege....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å fjerne spiralen, men så blir jeg likevel så usikker.

Har en på 15, og en på 2 år.........vil jo gi minsten søsken på egen alder, men orker jeg dette ? hadde egentlig ikke planer om flere...men så tenker jeg det blir kjedelig for minstemann i oppveksten..

Har dere noen oppmuntrene ord ;-)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, du skal jo ikke få barn bare fordi minsten skal få søsken. ditt eldste barn på 15 har jo tydeligvis klart seg fint uten å ha søsken på sin egen alder... et barn krever masse, men dette veit du jo fra før:) tenk deg godt om, og prøv å bli gravid om DU ønsker DEG et barn til. ikke bare søsken til minsten...

Skrevet

Takk for svar :-) jeg skjønner hva du mener, man blir litt opptatt av hva andre har og gjør, det veksler veldig da, i går var jeg så klar og sikker ;-)

Men, man angrer jo self. ikke hvis barnet først kommer, hvis

jeg i det hele tatt blir gravid.

Skrevet

Go, sier jeg bare, hehe.

Har selv fått tre ganske tette, og er ingen ung-møy lenger. Men jeg synes det er fint med tre.

Et vennepar av oss har en sønn på 14 år, enebarn. De forsøker fremdeles å skaffe søsken til han. Begge er rundt 40.

Men om du nå skulle få en nr 3 slik at "minsten får søsken på sin egen alder", må du ikke glemme at 15-åringen trenger deg minst like mye i mange år til... Ikke glem den elste:-)

Skrevet

nei, når babyen er der, angrer du ikke:) det er helt klart:)

det jeg mente var at du må ikke føle at du "må" skaffe minsten søsken, h#n har det jo godt uansett:)

og som hun over sier, får du en til, må du ikke glemme h#n på 15. det er en "fin" alder det der, mange følelser og tanker. og da skal man passe like godt på vettu:)

har du snakket med eldstemann om å få en til da? kankjse det kan hjelpe deg litt:)

men som sagt, får du en til, angrer man jo ikke;)

Skrevet

Neida er veldig opptatt av å støtte 15-åringen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...