Gå til innhold

Hvor mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skal i 30 års dag til helga(den beste kompisen som fyller år)Mannen min vil gi penger, 500kr, er ikke det litt mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt til en bestekompis syns nå jeg... Men økonomi, hva som er vanlig i vennegjengen osv spiller jo også inn da.

Skrevet

Om det bestekompisen som fyller 30 år syns jeg 500 høres lite ut. Jeg og manne min ga 1000 kr til vår nærmeste venner.

Skrevet

så lenge det er hans sine penger er det vel ikke noe stress vel? :P hadde vært verre hadde han gitt fra din lomme eller?

Skrevet

Hvorfor gi penger? Synes det er kjedelig, de går som regel med i det store sluket.... Forøvrig så synes jeg det er litt lite. Lettere å gi for mindre når det er gave enn rene penger.

Skrevet

Tror ikke du skal lete etter svar på det spørsmålet noe annet sted enn i deres felles lommebok. HVIS den er felles da? For er det kun hans penger, så er det vel strengt tatt ham som bestemmer? Så jeg antar at dere har felles økonomi.... altså: dere bør sammen avgjøre hva som er en ok sum!

Ellers bruker vi bare ca 200 kr i 30årsdags-gave i vår vennegjeng. Syns det er mer enn nok (selv om noen av de med bedre økonomi sikkert syns det er i minste laget..hehe..) Men det er jo evigmange bursdager, bryllup, julegavr osv å bruke penger på- så de fleste av oss har rett og slett ikke råd til mer!

Syns ikke størrelsen på gaven er det mest betydningsfulle... :)

Skrevet

Vi har felles lommebok..Kompisen ønsker seg tattoo, så derfor er penger bra..Takk for deres svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...