lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 gutten min er 7 mnd, alltid vært en blid og enkel baby, skriker sjelden, sover bra osv. men han er umulig å ha på fanget, han bare kaver, bøyer seg hit og dit, vrir seg, synker sammen, spenner ut kroppen osv. han er som en liten mark. så noen ganger når han ikke vil ligge på gulvet, så tenker jeg jop at han vil sitte litt på fanget, men det går jo ikke!!!! samme i vippestolen. han er veldig aktiv på gulvet og, ruller omkring hele tiden, ruller liksom bortover, fra ene enden på stua til den andre. bare noen sek på mage, så noen sek på rygg, og sånn holder han på... ligger ikke stille i 1 min for å se på en leke... hehe. flere med vledig aktive babyer?
Jente2011 Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 hehe, herer der nett likt:) Snuppa er bare 5 måneder, men vil ikke sitte i ro på fanget, helst ligge i det rareste stillinger PÅ fanget! Maks ro i ræva i 5 sekund.. Ligger på gulvet og snur seg fra rygg til mage, kaver og skubber seg bakover! Ellers er også hun en veldig rolig og snill baby:) Møser litt når hun er trøtt eller sulten ellers er hun blid som en sol!
Berta_78 Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Samme her! Han har aldri kunnet ligge og "være baby" i fanget, det må skje noe absolutt hele tiden. Nå er han 8 mnd og har for lengst lært seg å krabbe dritfort samt å reise seg opp inntil hva som helst, og slipper seg fryktløst i bakken når han ikke gidder holde mer. Han er helt propell, jeg kan ikke gjøre noe annet enn å holde på med ham når han er våken :-) Men han er fryktelig blid og glad, så jeg synes det er utrolig hyggelig å være sammen med ham hele tiden! Lurer på om han skal være like aktiv resten av livet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå