RockMyWorld Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Tenkte kjøpe en dvd spiller til å ha i bilen. Noen som har en å anbefale? Er det noe forskjell å spore, eller er de billige like bra?
tommeliten og lillemy Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Vi kjøpte ganske dyre, next base tror jeg de het. Kjøpte to selvstendige ettersom det er gutt og jente som ikke liker de samme filmene De har med ledninger til å koble til tv og hverandre, noe jeg ikke tror de rimligere modellene har. De billige hakker mye når det er humper i veien. Nesten den beste innvisteringen som er gjort her! Nå er det en fryd å kjøre langt!
RockMyWorld Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 Flott, takk for svar. Da går vi for kvalitet-) Skal sjekke next base på nettet! :-) Har en del langturer, så regner med (og HÅPER) det blir en god investering for oss også!
tommeliten og lillemy Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Kjøpte på Torshov (tror jeg) og en annen ting som er fint er at det går ann å bruke trådløse headset. Gutten var for liten til ørepropper så han fikk det til støresøsters misunnelse Geinialt! Også kan vi høre på radio/cd uten at de blir forstyrra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå