lykkeligmamman Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Jeg blir gal av dette, det har plaga meg i tre månender nå og blir ikke borte. Jordmor sa det kunne finne på å vare hele svangerskapet, men DA steiler jeg,ja....... DET vil jeg ikke at det skla gjøre. Kan ikke sykle, ha sex, tisse eller bruke bukser uten at det svir og klær noe inni granskogen... Flere? Noen med GODE råd her??
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 yogurt naturell lindrer veldig...
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 ViVag (Yoghurtbakterier) som stikkpiller fra apoteket, en gang per dag, hjalp meg. Droppet jeg det en dag, så kom soppen straks tilbake igjen.
Jahoo Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Den sterkeste stikkpillen mot sopp hjalp dagen etter for meg, men vet at mange kan slite hele tiden.. Et godt tips.. Bruk skjørt hjemme og vær truseløs! For all del ikke sov med truse om natta og gjem bort alle blondetruser.. Kun bomull fremover.. Helst ikke string. Ikke tette olabukser.. Her må det luftes
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 ...og unngå masse sukker og gjærbakst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå