mams05 Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Jenta mi nekter å ta flaske, dette siden hun var ca 3 måneder, 5 måneder nå. Før dette tok hun både smokk og flaske, men plutselig var det bom stopp. Har forsøkt ulike smokker, flasker, ventet lenge så hun var skikkelig sulten, ulike stillinger, både pumpet melk og NAN. Det rare er at hun får det ut av flasken når hun biter på den, men spytter det bare ut. Kunne godt tenkt med å overlatt henne til faren noen timer snart, noen som har tips?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 har du prøvd nuk flaske? de er litt større hull i å mere form som en pupp, anbefales med de brune toppene. ellers så kan du jo kjøpe 6 mnd tuter som er større hull slik at hun slipper å bli sint før melken kommer, jeg bruker 3 mnd tut, guttn min er 4 mnd, mn av å til må jeg bytte tut på grunn av at han ikke vil ta flasken å da bruker jeg 6 mnd å da driker han å koser seg masse.
mams05 Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 Ja, alt det er forsøkt. Men hun vil ikke forsøke å suge engang, uhn bare ruller den i munnen, blåser eller tygger på den...
februargutt* Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Du kan prøve å bruke brystskjold. Har hørt at det skal funke som avending...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå