Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg står er magen min ganske hard og jeg klere ikke holde den inn sånn son jeg gjorde for en stund siden, den ser veldig gravid ut, men når jeg ligger er den nesten helt flat, er svangerskap nr to ,men husker ikke åssen det var sist, andre som har sånn mage? skal på kontroll i mrgen ,så håper å høre hjertelyden da,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Vanskelig å huske fra forrige svangerskap, pg skjønner ihvertfall det ikke bare er meg dah... Da jeg står og sitter er magen som "gravid" men synes selv den er liten da jeg ligger,men den er fortsatt hard og jeg kjenner hvor gutten ligger.... Det er litt anderledes denne gangen,men jeg gikk ned 20 kg etter min første så er vel litt med det å gjøre her tror jeg. Er 22+6 og synes jeg snart burde ha passe med mage da jeg ligger også... Men ingen svangerskap er jo like sier dem!!

Skrevet

Akkurat sånn er magen min også. Jeg er 15+5. Når jeg ligger er magen nesten helt flat med unntak av en liten kul nederst. Når jeg står er den større og hardere. Også er det stor forskjell på morgen og kveld. Mindre og mykere om morgenen enn om kvelden.

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg har det helt omvendt jeg. Når jeg ligger på rygg har jeg en fin, ganske stor, og knallhard kul på magen (livmora når helt opp til navlen allerede!). Men når jeg står kan jeg trekke magen helt inn uten problemer, og den er bare myk og vanlig. Merkelig. Er 15+1 forresten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...