Gå til innhold

Elverum sykehus???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har født der og har noe å si om stedet??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne, for det lurer jeg også på. Vi bor midt i mellom Lillehammer og Elverum og veldig usikre på hvilket sykehus vi skal velge...

Skrevet

hei, jeg har menge veninner som har født både på elverum og lillehammer, er nok ok begge steder, men lillehammer kommer veldig godt ut i all ommtale, fødte selv der for to årsiden å er ikke i tvil om at jeg skal dit igjen, jeg bor i brumunddal. på lillehammer setter dem også i gang fortere om du går over eller på elverum , er ett av di beste sykehusene på det med rifter og div, jeg fødte ei jente på 5 kilo med bare en liten rift, så personlig er jeg strålende førnøyd med lillehammer.,

Skrevet

Jeg fødte i Elverum sist gang.. og tror nok jeg ender opp der denne gangen også..

Var fornøyd sist, men blir jo selvfølgelig litt skeptisk pga dårlig omtale.

line_mor: jeg er også fra Brumunddal... Når har du termin? Jeg har 19.august :)

Skrevet

jeg har 26 okt, skal på ul 26 så får vite litt mer nøyaktig da, blir jo litt nysgjerrig på hvem du er da,

Skrevet

Jeg skal på Elverum igjen. Har vel igrunn ikke hatt så mye med personale der å gjøre,så jeg er fornøyd jeg;)

Nå har de jo fått pasient hotell der og:) ( heter det det?)

Jeg bor også i brumunddal;) Tipper jeg har termin i begynelsen av oktober. Skal på UL i morgen:)

Skrevet

Så mange vi var fra Brumunddal da:) Jeg har fått tildelt Elverum, men kommer til å be om å få Lillehammer isteden. Det er vel egentlig fordi jeg har hørt mest positivt om Lillehammer, og noe negativt om Elverum. Men slik vil det vel være, vi er jo alle forskjellige:) Jeg har foreløpig termin 31. oktober.

Skrevet

Er jo nesten så vi i dala kan starte et "kulemage" treff :D

Blir jo såå nyskjerrig! Ser EtLiteHåp i magen♥ er like gammel som meg og;)

Skrevet

Spennende at vi er flere jevnaldrende da:) Vi får nok ta ett treff ja, så vi får avdekket identitetene her inne;) Det er jo ikke så mange som trenger å vite om det nedi her før alle vet det plutselig.

Skrevet

Bor i Brumunddal jeg også. Skal føde på Lillehammer i Juli, har født der to ganger før og er godt fornøyd. Sist gang var det "fødekø" og jeg måtte vente litt på gangen, følte de klarte å ta godt vare på meg selv om de hadde en travel dag :) Artig at det er så mange fra brumunddal her da! Tro om jeg kjenner noen av dere?!? :o)

Skrevet

At man er gravid mente jeg. Hehe:)

Skrevet

Hei, jenter :)

Jeg er ikke fra Br.dal men opprinnelig fra Stange. Bor i Elverum nå pga skole, så skal føde her. Så kjekt og høre andres historier om oppholdet og hvordan det var å føde der. Har som flere hørt litt både og. Men, jeg var innom føden der for en mnds tid siden pga en liten blødning, og der møtte jeg utrolig koselig folk. Så fik i hvert fall et bra inntrykk da;)

Skrevet

Oktober ja.. dumt vi ikke har termin litt nærmere hverandre da.. Så hadde vi sikkert havna i samme barselgruppe.

Du vet nok ikke hvem jeg er.. er innflytter - bodd her i 10 år, men jobber på Gjøvik så jeg har ikke så veldig stort kontaktnett her i daln..

Skrevet

Denne skulle egentlig havne under line_mor sitt innlegg..

Skrevet

Jeg har født på Elverum, og har vært veldig fornøyd begge gangene. Første gangen lå jeg en mnd på neonatal-avd, og andre gangen lå jeg to dager på vanlig fødeavd. Skal også dit når jeg skal ha nr tre i september. Har ikke hørt noe negativt om stedet, og føler meg veldig godt ivaretatt...er også et naturlig valg så lenge jeg bor på Hamar.

Skrevet

jeg skal også föde på elverum sykehus.. förstegangsfödende med termin 7oktober =)

Skrevet

jeg har termin 2.oktober:) hvor er du fra da lillespor?:)

Skrevet

flere som skal føde på elverum i oktober??:)

Skrevet

Oj, kanskje vi havner der samtidig da =) Jeg bor i hamar=) ( er fra Elverum da, flyttet når jeg beg på skolen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...