Alenemamma :) Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_16/998_Sko(cat_16)/999_Barnesko(cat_16)/Default.aspx Er de til både gutt og jente, siden det står hans og grete? Lurer litt på hva jeg skal kjøpe av de ? Altså fin sko med snøring eller bunadsko ,jeg har gutt da og de kommer sikkert bare til å bli brukt 1 gang
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg har kjøpt de bunadsskoa til guttungen. De koster 79 kr, og kommer bare til å bli brukt med bunad, dvs 3 ganger i år.
Alenemamma :) Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 Så bra:D da skal jeg dra å kjøpe de:) Likte de veldig godt, og så fin pris for noen sko som nesten ikkje kommer til å bli brukt:) Småen her bruker str 22 så varer nok ikke lenge
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 jeg hadde de til eldste i fjor, og var veldig fornøyd. I år vurderte jeg de til vesla på 15 mnd, men sålen er så stiv at jeg tror at det vil bli vanskelig for henne å gå med de. Så i år blir det vanlige finsko til bunaden til begge barna
Frøken Bollerund Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Ikke kjøp de om gutten din har høy rist. Hun her kunne aldri bruke de pga det, da er det liksom ingen vits om de er billige. Og de er veldig stive og harde, ikke gode i det hele tatt. Men som du sier, er jo bare en gangs bruk da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå