PopUp Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Kort/lang arm? Korte/lange bein? Hel/todelt? Smøre under/trenger ikke smøre under? Må den være tettsittende?
Mille** Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 3 kvart arm Til knærne Todelt Trenger ikke smøre under Helst litt stor, da blir de ikke så klamme/ubehagelige.
tommeliten og lillemy Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 helt blank på dette, og vurderer å kjøpe til ett-åringen når vi skal sørover til sommer'n. Blir de ikke brune i det hele tatt? Er de ikke ubehagelige når de er våte etter bad?
2flottebarn;) Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Jeg kjøpte uv-drakt til min gutt når vi skulle til syden da han var 10 mnd. Men den ble nesten ikke brukt, synes det virket ubehagelig å gå i en våt drakt når vi hadde badet. Måtte jo smøre resten av kroppen likevel, så det ble til at han fikk gå naken/med bleie. Han var jo mye i skyggen, med at han var så liten. Hvis jeg skulle kjøpt til større barn ville jeg kjøpt todelt, så kunne de gått i bare overdel, er jo ofte skuldrene det går verst utover når de bader mye.
Mille** Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Blir ikke brune der drakten dekker nei. Syns spesielt når barna bader mye at de er geniale, når jentungen kom opp fra bassenget/sjøen tok vi den av og hang den til tørk i solen, tørket veldig fort. Hun har nå UV-drakt på 4. året, har aldri protestert mot å ha den på, eller uttrykt ubehag. Jenta mi på 11 år har måtte hatt på seg langermet t-skjorte i bomull når hun har badet for ikke å bli solbrent, det er mye mer ubehagelig. ;o)
tommeliten og lillemy Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 finnes det to-delte til små barn da? 1 år feks...
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Vi hadde todelt med litt lang erm, og shorts til. Den var helt genial. Brukte den når det var på det varmeste, og brukte en av overdelen da vi synes det var behov for det. Han gikk jo i vanlig badebukse tidlig på morgen og litt utover formiddag\ettermiddag da, men vi prisga oss dette vidunderet når solen stod som høyest.
Mille** Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 Når jenta mi var 20 mnd kjøpte vi uvdrakt i str 4 år, god og romslig, brukte den i to somre. Anbefaler minst en str større enn hva barnet er. Den kjøpte vi på tax-free forresten.
Alenemamma :) Skrevet 26. april 2009 #10 Skrevet 26. april 2009 finnest fra str 62/68 osv på lindex , kappahl selger også der skal jeg kjøpe i år der hadde de både to delt og hel fra 86. synest de er geniale:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå