Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Er det noen her som har fått operasjon for å fikse på skjedeåpningen etter fødsel ? Min er blitt altfor svær. Ser rett inn på "innmaten". Ble ikke sydd skikkelig etter fødsel, har et stort hakk bakover.. Har fått høre av gyn at det kan opereres. Men noen som har erfaringer her ?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg dytter, for jeg har akkurat samme problemet.. Jeg ble klippet pluss at jeg revnet, og lå 1,5 timer etter fødselen og ble sydd av ei som var på opplæring. Gynekologen skulle være der og se at det ble gjort skikkelig, men hun ble ringt opp hele tiden og gikk ut og inn av rommet. Altså ble det ikke gjort skikkelig. På meg også kan man se "rett inn", og det er ruglete og hompete bakover mot baken. Jeg føler meg aboslutt ikke bra...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Jeg har ingen erfaring med selve inngrepet. Men jeg var til vurdering etter fødsel nr 2. Men jeg ble vurdert til å være innenfor "normalen", så derfor ingen operasjon.Fikk også beskjed om at det evnt kunne gi arrvev, og at jeg måtte være helt ferdig med fødsler. Og ja, jeg ser nok omtrent ut som dere...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Uansett om det er normalt eller ikke, så vil jeg gjøre noe med det for det plager meg... Mange gyn vil avise med at "det er normalt" enda man ser ut som et bombet krater. Er det et problem for meg, så er det et problem for meg uansett hva de sier... Ja, lurer jo litt på det med arrvev. Derfor ville jeg gjerne høre om noen har erfaringer?? Må da være noen her? Trodde uansett at vi hadde så godt grovev nedentil at arrvev ikke er så vanlig. Er vel de færreste som sliter med arrvev selv etter totaltuptur eller ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå