Gå til innhold

Tilbake fra kontroll på sjukehuset - :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldigvis var det ikke vannlekkasje, har tenkt tanken de siste 3-4 dagene men ikke gjort noe med det og slått fra meg tanken - helt til jeg begynte å få feber idag tidlig. Da ringte jeg føden siden ejg vet det er infeksjonsfare osv så de ville ha meg inn til sjekk. Var takk og pris bare utflod, men det var mye og tynt så hun forsto at jeg lurte... Fikk se at bebisen er ca 2,8 kg nå og kommer til å ligge rundt 3-3,5 ved fødsel - perfekt :)

Fikk omvisning på den nye føden på Ahus samtidig, var stille der idag, og rommene er jo kjempefine!!!!! Så nå håper jeg å komme tilbake dit om noen uker - er bare i uke 37 så kan vente litt til ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fått med meg at du trodde vannet hadde gått jeg... Men så bra det ikke var det ennå da:o) Perfekt str bebisen din vil ligge på da.. Spent på hvor stor min er.. Håper han ikke er altfor stor.. hehe.

Å så godt å høre at det så fint ut der.. Er så spent på åssen det ser ut der jeg.. Kommer alle på barsel eller på sånn hotell? Er så spent.. Også har jeg hørt det bare er 1 mansrom og 2 mansrom?

Skrevet

Jeg skrev ikke noe om det her så det visste du nok ikke nei :) Dro tidlig om morgenen.

Ja familierommet på føden var stort og fint - var en del med måler og seng, en del med stort toalett og badekar og en del med de nye fødesengene og masse utstyr. ordmora var så fornøyd med at de hadde alt av utstyr på hvert rom og ikke måtte løpe ut i gangene og hente ting ;) Gleder meg til å føde der! Hun anbefalte å si ifra når men ringer og skal føde om man vil ha vann i badekaret, fordi som annengangs er det av og til de ikke rekker å fylle i før bebisen er ute omtrent....

Fikk ikke sett rommene på barsel da, men hun sa de var tilsvarende bedre enn på gamleavdelingen. Glemte helt å spørre om det med 4-mannsrom (som jeg håper jeg slipper en gang til he he). Da vi var der, kom det ei dame ut med den lille bebisen sin i glasskrybba - de er jo såå smååå!!!!! Åh jeg gleder meg ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...