Gå til innhold

Hei alle sammen, vi er nye her:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå gjennomgått PRIDE og er blitt godkjente som fosterforeldre, vi er blitt anbefalt pga hensyn til våre egne barn å få et fosterbarn på 0-2år.

Så nå går vi en spennende tid i møte, gleder oss til telefonen ringer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Lykke til! Tror dere vil treffe flere her inne i samme situasjon!

• 2 uker senere...
Skrevet

Lykke til i ventetiden. Den er veldig spennende :-) Vi fikk en gutt på 16 mnd år for to måneder siden. Vi har mye trass i huset nå, men vi koser oss masse for det :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

så flinke og tøffe dere er som gjør slike valg!:D

Skrevet

Hei og Gratulerer! :-)

Vi fullfører PRIDE i skrivende stund selv her, og vi er også veldig spente på hvordan tiden fremover blir!

Vi har ikke barn selv, så veldig rart å tenke på at vi ikke får 9 mnd forberedelse, men at ett barn kan komme i hus på veldig kort tid! :-)

Men det er en utrolig spennende tid, kan jeg få spørre hvilken region dere tilhører? :-)

Selv ønsker vi barn i 0-8års alderen pga egen alder, da vi er unge.. :-)

Krysser fingrene for dere!

Skrevet

Vi er også nye her! Har ikke startet PRIDE enda, men har sendt inn egenpresentasjon og venter på telefon om hjemmebesøk. Vi har tenkt mye på dette, og har bestemt oss for å prøve! Er ganske unge (i forhold til andre jeg vet om som er fosterforeldre), og har ingen egne barn. Håper vi blir godkjent! Lykke til til alle andre!

Skrevet

Tralletroll:

Lykke til! Dere går en spennende, lærerik men også vanskelig tid i møte.

PRIDE opplæringen er utrolig nyttig!

Send meg gjerne en PM om du vil snakke, jeg er da som sagt ny på dette selv, men det er nøye gjennomtenkt, og vi er mye yngre enn alle andre vi kjenner til/på kurset, og har ikke barn selv... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...