Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Jeg er rådvill ang det å sove bort emed min snat 9 mnd gamle sønn. Hjemme sover han godt, ikke noe problem å legge seg og sover ofte natten igjennom. Evnt våken for smokk.. I det siste har vi sovet borte et par steder, og han har problemer med å legge seg og våkner alltid flere ganger i løpet av natten og klarer ikke noe seg. Å sove på dagtid i smme seng er helt greit det er når natten kommer det blir et problem. Kan det være slik at han er "knyttet" til sin egen seng? Hva skal vi gjøre?
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Vi har hatt samme problemet med lillebror og har måttet drasse på madrass, dyne, kos og bamse alle steder. Det hjelper, men han er fortsatt urolig. Sovner som regel til slutt av utmattelse heller enn av at han roer seg.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 oi. ja det kan bli heavy...hehe.. kanskje det er det vi må prøve i sommer da vi skl være borte i 6 uker.. gruer meg allerede etter denne helgen. og ferie som skal være avslappende...haha vel, andre med erfaring? hvordan vende han til nye senger og nye steder å sove? HI
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 tror noen bare er såånn desverre. Jeg var sånn som liten og jeg er sånn idag. Jeg er 30 år nå og weekendturer tar jeg ikke rett og slett fordi jeg da ikke sover, tar meg gjerne to netter å bli vant til senga og faktisk klare og sove godt. Aner ikke hvorfor det er sånn. Men jeg ungår å overnatte steder om det bare er en natt eller to om jeg kan . Lengre ferier reiser jeg gjerne på da.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Ånei... så dette kan være vedvarende dette altså. Dette kan bli noen tøffe år fremover da, da vi er på overnatting titt og ofte Abrde med gode tips, som jeg kan prøve??? Mottas med takk!!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå