hope<3<3 Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 hva slags butikk jobber dere i? hva tjener dere? jeg har fagbrev som frisør, men vil begynne å arbeide i matvarebutikk...noen som vet ca hva en kan tjene da? jeg har jo et fagbrev, får jeg mer lønn da?
OsloMor Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg jobber ekstra i butikk ved siden av studiene og økte akkurat til 149.67 kr pr. time i grunnlønn faktisk, etter årets lønnsoppgjør:-). Egentlig ganske fornøyd siden dette kun er min ekstrajobb.
hope<3<3 Skrevet 26. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2009 oi det var jo veldig bra da=) tusen takk for svar !
Fire småtroll Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 http://www.butikksjef.com/Lonn.html Her ser du tariffen, men det er mange som betaler mer faktisk, særlig hvis du har litt ansvar.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Jeg får 130kr timen + en god rabatt avtale. Tror nok ikke du får ekstra lønn fordi du har fagbrev som frisør, går nok heller på personlige egenskaper feks om du får ekstra ansvar, og så blir man lønnet etter aninitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå