Lovemelikeyoudo Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 hvis ungen din akkurat har satt seg på den eneste dissa på lekeplassen, og du står å gir fart på han. En annen unge kommer til å venter tålmodig på at det blir hans tur, hvor lenge lar du da din unge sitte på dissa??
ApriIbaby Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 5 minutter. Jeg sier i fra til han at om 5 minutter er det neste barns tur til å huske i 5 minutter ( slik sikrer jeg at han får igjen huska om han vil vnete på ny tur)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Hehe.. Vanskelig spørsmål. Om du så bare står der i to minutter, så føler det sikkert som en evighet for den ventende gutten. Har ikke opplevd noe slikt heldigvis:)
Gjest Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Noen minutter før vi bytter. Grei måte å lære ungene å dele på det. Men da passer jeg også på at det barnet som får dissen også gir den tilbake etter en stund. Her jeg bor, er det flere lekeplasser, men den ene ligger rett inntil noen rekkehus. De folkene benytter den som egen hage, nesten. De sitter og drikker kaffe ved benken, og rett som det er går de inn og henter is til sitt barn og de andre som leker med dette barnet (han er noen år yngre enn gutten vår) Det synes jeg er litt kjipt, når det er ett eller to barn som er "utenforstående" og ikke får is. Greit nok at det er lov å kose seg, men da synes jeg helt ærlig at man kan ta med til alle. Det er en liten lekeplass, og det er kanskje 1 eller 2 barn "ekstra" der - så det er ikke snakk om å dele ut til hele borettslaget akkurat. Jeg hadde ihvertfall enten tatt med til alle, eller ventet til vi var hjemme i egen hage. Hva mener dere her ?
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Vi bruker felles lekeplass i boretslaget hvor jeg bor, jeg hadde aldri tatt med is til andre barn med mindre jeg kjenner de:-) Det finnes også de foreldre som hadde blitt sur om noen ga barna goderi utenom lørdagskvelden. Tror jeg hadde byttet disse innen noen minutter, har egentlig aldri opplevd noe problem rundt dette med disser, det ordner seg litsom litt av seg selv:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Jeg har vært den som har stått med min datter mens et annet barn disset i sikkert 8 minutter for deretter gi dissa til søsteren sin som disset leeenge for så å ta dissa tilbake igjen. Jenta mi ville _bare_ disse så vi venta leeeeenge. Derfor (når jeg merker at andre vil overta det apparatet vi holder på med) sier jeg alltid at "nå er det andre også som vil disse, så nå er det bare litt til" og så bytter vi etter et par minutter.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 bytter etter noen minutter, har ikke opplevd det selv, men har også vært den som har stått med datteren min på 20mnd(ikke så lett å forklare henne heller) hun var på vei bort mot dissen å det gikk to jenter etter oss for de lekte med hunden vår å rett før vesla var med dissen løp de til den å begynte å disse i kjempe stor fart leeeenge rett foran vesla.. å hun gikk flere ganger under disse å selvfølgelig fikk den i seg.. tilslutt måtte jeg tviholde hun på fange mens hun skrek så etter noen min til måtte jeg bare bære hun me meg å gå.. hun skulle kun disse å som sagt var ikke så lett å forklare at de tok den først å må få disse ferdig, når de nappet den noen meter forann henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå