Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 får smerter i livmora (trur jeg) under sex... noen som vet hvorfor? å forslag til hva vi kan gjøre slik at det ikke er vondt. begynner ganske bra, men så blir det såpass vondt at vi ikke kan fortsette. synes synd i kjæresten min jeg..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Har det alltid vært sånn, eller har det forverret seg etter fødsel feks?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Jeg var plaget med det samme etter fødsel. Vi måtte ta det veldig forsiktig, og så ble det gradvis bedre. Det tok et år før det var bra, men nå er ting akkurat som før!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Jeg sliter med det samme i blant. Sambo kan ikke trenge seg så langt inn som han kunne før fødselen. Tror det er fordi livmoren min ligger litt lenger nede nå enn før fødselen. Før var jeg laaaang og "bunnløs". Nå føler jeg meg grunn. Skal ingenting til før han dulter borti livmortappen.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Jeg merket også at livmortappen hadde forflyttet seg, men det innebar ikke smerter under sex. Måten jeg merket at ting var forflyttet, var at tampong var mindre effektiv. (Kun den nederste delen absorberte blod.) Etter en tid normaliserte det seg - har også lest at kroppen klarer å reparere seg i noen grad.) Har også snakket med en som ikke ble sydd riktig etter fødselen første gang - hun og mannen "fikk ikke til noen ting". Det ble operasjon (Full narkose, slik jeg forsto.) Og det hjalp visst. Lykke til - håper ett eller annet hjelper.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 har vel egentli ikke født enda. er 21 uke på vei nå. men trur ikke det har noe å si på størrelsen til penis. er liksom vondt i hele livmora. eller det jeg trur er livmora. er vondt opp til navlen og rundt magen liksom. dårlig forklart...?? kanskje det kan ha noe med presset ot magen som kommer når vi ligger oppå hvernadre...? sorry detaljer.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå