Silja FullFres McQueen Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 http://silja22.blogspot.com/2009/04/sndag-glede-for-sma-og-forbannelse-for.html Merket det idag, noen som har rygget på oss. Må ha skjedd i går en gang... Så forbanna surt!
Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Ja, det syns jeg det gjør. Så kjipt da :/ Dårlig gjort å ikke si ifra. Noen er faktisk så svimle at de ikke får med seg sånt... Tanten min rygget på en bil engang uten å merke det. Da mannen hennes spurte om hun ikke hadde tenkt å stoppe fikk hun hakeslepp for hun ante ikke hun hadde rygget i noe.
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Herregud, jo!! Er det mulig og ikke si ifra da????:-( Surt!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2009 Twintipp; ja, sinnsykt surt... Er jo skikkelig trykka inn oxo.. =/ Da må de være sinnsykt svimle for ikke å ha merket dette... Skal være ganske bra gjort å ikke merke det, for det er skikkelig trykt inn...
Tøysetipp Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Så utrolig dårlig gjort. Og hensynsløst. Det er klart de har merket det. Jeg rygget på en bil for en stund tilbake. Jeg bare nevner i forbifarten at det var EN bil som stod parkert på en stor Europrisparkeringsplass. Dust jeg og vet du. Det merket jeg veldig godt, men det ble ingen merker på hverken min eller hans bil. Jeg ventet til han kom ut, selvfølgelig, og så fikk han også sett at det ikke ble noe riper etc. Veldig kjipt, håper dere har forsikring som dekker det. Uansett må dere jo ut med en egenandel. Frekt med slike mennesker. Og frustrerende. Så ut som R var Sjef i traileren da:-))) Søtnosen.
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2009 Skamdårlig gjort...! Ja, jeg oxo merket det når jeg bare såvidt dultet borti en bil da jeg rygga. Så at de lixom ikke har merket det, når det er skikkelig trøkt inn, er ganske fantastisk isåfall... Ja, skal sjekke forsikringa etterpå, aner ikke hvor Hønki har gjemt de papirene.. ;P Hehe, ja han stoooorkosa seg, nektet nesten å gå ut av lastebilen igjen..
NormaJean Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 det der har en av naboene våres gjort mot oss også. en dag så var det den hengerfeste bulken. møkkanabo som er så jævlig dritt å ikke melder seg, bare stikker av. skulle likt å vite hvem det var..... :/
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2009 *argh* Skjønner ikke at folk kan være SÅ idiotiske og frekke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå