Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 I dag kommer farmor. Ungene gleder seg vilt til å bli passet og ha frie tøyler. Har ikke alltid vært slik, men vi har funnet en fin balanse etter å ha kjent på egne grenser. Håper alle kan føle seg fri til å si stopp når de blir plaget, og at dottene blir til menn : ) Ha en fin dag alle og en god klem til alle som har svigertroll : ) Stå på, si nei, for din og barnas sin skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå