Gå til innhold

Tett i nesen?


Nory

Anbefalte innlegg

Jeg var veldig forkjølet for noen uker siden, og er fremdeles tett i nesen. Har tenkt at det bare var en forkjølelsen som ikke ville slippe taket, men tenker nå at det kanskje kan være hovne slimhinner og graviditeten som gjør det. Og om det er tilfelle, vil det vare svangerskapet ut??? Kan vel ikke bruke nesespray i 35 uker til????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he! Dette høres ut som meg. Da jeg gikk gravid med førstemann var jeg tett i nesa helt frem til fødselen!! Husker jeg syns det var kjempefrustrerende og jeg gikk til innkjøp av nesehorn.

Er gravid med nr 2 nå, og er ikke like tett i nesa denne gangen. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være allergi? Bjørkepollen kanskje? Hvis det er det så får du resept på allergispray til nesen.

 

Men graviditet kan visst gjøre så mye rart med kroppen......, så kanskje er det riktig som du sier... at det har skjedd noe med slimhinnene. Ikke vet jeg.

 

Men jeg har nemlig allergi. Og det startet for halvannen uke siden ca. Jeg skal styre unna allergitabl., men jeg kan bruke øyendråper og nesespray! Heldigvis;)

 

Håper du finner en løsning!! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig å bli tett i nesen når man er gravid, det fordi slimhinnene blir tørre.

Bruk saltvann, ikke nesespray... ;)

Kan bli bedre, men kan og holde seg sånn... det er veldig individuelt og kan ingen gi svar på.

 

XXX for at det blir bedre ;)

 

klems fra ei som og har det sånn, og bruker saltvannspray hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig god erfaring med akupunktur!

Det hjalp meg med en gang. Saltvannspray fungerte dårlig.

Jeg hadde 3 timer hos akupunktør og er helt fin nå, og det hjalp fra første time, så dette må dere prøve om dere er mye plaget. det koster litt penger, men det er verdt det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...