Gå til innhold

er jeg gravid utenfor livmora tro ?? :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så veldig smerte på venstre side og bakover ryggen, fikk mensen 5 dager før tiden men det er normalt for meg. Dette vondte gir seg ikke. Var hos gynekologen tirsdag, og hun hadde vel sett det om jeg var det eller hva ??? Hun sa ihvertfall at jeg ikke var gravid ... blir bare litt bekymra så må lufte tankene mine!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma ble det en gang og hun ble så syk, var så vondt at etter 1 uke med sterke smerter ble hun henta av ambulanse. Det skal visst være så vondt at man kan svime av og div... Har nemlig hørt av andre senere også som har vært det og alle har sagt det samme. Er uutholdelig vondt!!!

Kan det være at du har en cyste bare?? det kan være vondt det også, men ikke farlig =))

Skrevet

jeg hadde cyster på venstre eggstokk å da hadde jeg så vondt at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg.. det kom i slike tak omhverandre å de trodde først det var blindtarmen.. så det kan jo være en av de tingene også..

Skrevet

slik du forklarer det er akkrat slik jeg har det nå Meg og MinLilleSkjønninng:) 2pp

Skrevet

Jeg har også hatt cyster på eggstokken, kom først som kraftig mageknip-lignende smerter, så ble det til slutt så vondt at jeg kastet opp og ikke klarte å sitte eller gå.

Skrevet

da ville jeg tatt med en tur til legen i morgen.. eller legevakten i kveld.. ikke si du tror det er cyster eller blindtarmen bare latt de presse å kjenne å lage sin egen mening.. for om du sier du tror det er cyster kan du få besjed om å se det ann lengre.. men meg undersøkte de på legevakten å sendte meg på akutten, der undersøkte de mer å det kom en spessialist ned, han trodde det var blindtarmen å ringte opp til kirurigisk med en gang å sa de bare måtte finne plass til meg.. de la meg på en seng kjørte meg opp å la meg i narkose.. alt skjedde fryktelig fort, de var vedlig redd for at det var blindtarmen å om den sprekker på spessielt unge kvinner kan det skje at man ikke akn får barn, derfor måtte alt skje så fort med meg. de var inne tre steder i magen(kikkhullsoperasjon) å fant ut jeg hadde en cyster større enn en appelsin!!! så de tømte den.. dage etter dro jeg hjem.. fikk ikke løpte eller slikt på 2uker men hadde ikke vondt lenge.. det er nok stor sannsynlighet for at det er cyster, men det kan jo være blindtarmen å da gjør det sykt vondt om du venter til den sprekker.. kom deg til lege du;) ligg gjerne litt på hvor vondt du har da tar de deg enda mer på alvor;)

Skrevet

fikk ikke løfte skulle det stå:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...