Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 etter det jeg har lest så er det uke 36..
Misti Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 jeg er 34 full gådde uker i morgen og føler den har synki.. mamma komenterte det i dag, har ikke sett hu siden tordag og hu så stor forskjell. Jeg merker det selv, når jeg står så gjør det så vondt. ryggen har blitt kjempe svai også. vet ikke om dette har noe og si jeg?
tre gulljenter <3 Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Jeg tror nok det er veldig individuelt jeg. jeg er i uke 36 og magen min har ikke sunket i det heletatt. Forrige bar jeg høgt hele tiden, og første lå i sete og la seg heller aldri godt ned i bekkenet, så jeg pleier å slige med vonde ribbeben og tungt å puste hele veien jeg...
CAT77 Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Tror det varierer veldig! Har begge gangene båret ganske høyst. Sist sank ikke magen før nesten 2 uker på overtid. Er nå i uke 38 og magen er høy og jeg tror nesten snuppa tror hun skal ut gjennom halsen min istedet for nedentil.....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå