Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Min er 2 år og bruker enda. Bare kjipt at H&M bare har opp til str 86, er så mye dyrer andre steder....
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Hvor kjøper du bodyer i større størrelser?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Synes det er veldig ok å slutt med body når de går på do selv.
*toppris* Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 de har 98 på coop obs... hvor får man tak i str 104 da? noen som vet? gutten min er 2,5 og ferdig med str 98, syns det er så praktisk med body... er nok en god stund til han begyner med dobesøk.. hadde en uheldig episode med toalett, så han har blitt litt småskremt.. jobber med saken men det tar tid..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 det er nok veldig inviduelt.. vi har barn i barnehagen jeg jobber i so bare er 1 1/2år å ikke bruker body mens andre er snart 3 å bruker body enda.. selv er datteren min 20mnd å bruker body, mn det blir nok ikke så mye brukt i sommer, men mot høsten igjen blir det tatt i bruk.. regner med hun slutter med body en gang i nesteår..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Bruker det til barna slutter med bleie, jeg. H&M har i alle fall hatt større i postordre-avdelingen. Sjekk på nett :-)
It's all about me Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 Førstemann sluttet da han var året, og veslefrøkna kommer nok ikke til å bruke det stort lengre hun heller. Når de slutter å rulle på gulvet og heller går rundt selv syne jeg genser er enklere og like bra.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #10 Skrevet 26. april 2009 Mine sluttet med bleie om dagen rett før de fyllte to, så da sluttet vi med body også :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. april 2009 #11 Skrevet 26. april 2009 Røff og tøff selger body til str. 104. Spar kjøp selger opp til str. 100. Kappahl selger opp til str. 86-92. Cubus selger til str. 92 eller 98. Ellos.no selger i alle fall opp til str. 92. Reflex/sørbø selger til str. 98. Lillebror er snart 21 mnd og nå finner jeg ikke større bodyer. Så han slutter nok i løpet av våren/sommeren.
Gjest Skrevet 26. april 2009 #13 Skrevet 26. april 2009 Så lenge de bruker bleie syns jeg det er greit. De fleste klesbutikker er tydligvis ikke enig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå