Gå til innhold

Hvor lenge bruker barn body?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 2 år og bruker enda. Bare kjipt at H&M bare har opp til str 86, er så mye dyrer andre steder....

Skrevet

Hvor kjøper du bodyer i større størrelser?

Skrevet

Synes det er veldig ok å slutt med body når de går på do selv.

Skrevet

Exit/Name It og Cubus f.eks

Skrevet

de har 98 på coop obs...

hvor får man tak i str 104 da? noen som vet?

gutten min er 2,5 og ferdig med str 98, syns det er så praktisk med body... er nok en god stund til han begyner med dobesøk.. hadde en uheldig episode med toalett, så han har blitt litt småskremt.. jobber med saken men det tar tid..

Skrevet

det er nok veldig inviduelt.. vi har barn i barnehagen jeg jobber i so bare er 1 1/2år å ikke bruker body mens andre er snart 3 å bruker body enda.. selv er datteren min 20mnd å bruker body, mn det blir nok ikke så mye brukt i sommer, men mot høsten igjen blir det tatt i bruk.. regner med hun slutter med body en gang i nesteår..

Skrevet

Bruker det til barna slutter med bleie, jeg. H&M har i alle fall hatt større i postordre-avdelingen. Sjekk på nett :-)

Skrevet

Førstemann sluttet da han var året, og veslefrøkna kommer nok ikke til å bruke det stort lengre hun heller.

Når de slutter å rulle på gulvet og heller går rundt selv syne jeg genser er enklere og like bra.

Skrevet

Mine sluttet med bleie om dagen rett før de fyllte to, så da sluttet vi med body også :-)

Skrevet

Røff og tøff selger body til str. 104.

Spar kjøp selger opp til str. 100.

Kappahl selger opp til str. 86-92.

Cubus selger til str. 92 eller 98.

Ellos.no selger i alle fall opp til str. 92.

Reflex/sørbø selger til str. 98.

Lillebror er snart 21 mnd og nå finner jeg ikke større bodyer. Så han slutter nok i løpet av våren/sommeren.

Skrevet

Når de slutter med bleie.

Skrevet

Så lenge de bruker bleie syns jeg det er greit.

De fleste klesbutikker er tydligvis ikke enig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...