Gå til innhold

noen fler som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

opplevde i dag at det gnistret forann øynene mine.. når jeg så rundt meg var det masse gnistringer i synsfeltet mitt. hvorfor skjer dette? noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg hadde d slik for ett par-tre uker siden. hadde ingen andre symptomer, så vi kontaktet en venn av oss som er øyelege. han mente d kunne vær et migreneanfall uten hodepinesmerte. ikke vet jeg. d ga seg igjen samme dag.

Skrevet

Jeg hadde også det forleden. Var ute i hagen og jobbet, og hadde satt meg ned på huk. Da jeg reiste meg igjen trodde jeg først det var en masse fluer som fløy rundt hodet mitt, men jeg skjønte etter en liten stund at det var synet mitt som tøyset...

Jeg skulle gjerne også visst hva det var, for det var litt ekkelt...

Skrevet

ja det var ganske ekkelt. sitter og lurer på om det er begynnende svangerskaps forgiftning. har masse vann i bena, hender og svetter enormt. trykker i hodet.. hmm..

Skrevet

da har nok du en del tillegssymptomer som jeg ikke hadde. hvis d vedvarte ville jeg ikke drøyd så veldig lenge før jg kontakta jordmor. Ring imorgen du, hvis symptomene forts er der.

Skrevet

ja tror jeg skal det.. bare lurte på om noen hadde kjent lignende..

Skrevet

Dette var forrige helg, så jeg er ikke akkurat vedvarende plaget av det. Og har også vært og sjekket at jeg ikke har svangerskapsforgiftning etter den tid...

Jeg lurer mer på om det var noe som trykker på en nerve, eller en blodåre eller noe slikt. Rett og slett et slags svimmelhetsanfall. Og jeg har ikke lyst å gå rundt og plutselig bli veldig svimmel. Skal til jordmor på onsdag, så jeg får høre med henne...

Skrevet

Jeg har også hatt perioder med dette. Konkluderer med at det er et aldri så lite blodtrykksfall.

Skrevet

ja det kan det jo også være..

Skrevet

Det stemmer nok overens med plutselig fall av blodtrykk. Ikke uvanlig når man reiser seg for fort, f.eks. Jeg har også opplevd det noen få ganger under svangerskapet. Er visst ikke farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...