Gå til innhold

Denne blir det bråk av!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reagerte sterkt på den jeg også!

Vil hun skape debatt, eller er hun bare så dum?

Skrevet

hun må jo bar væe helt idiot i hoedt da, seriøst... snakk om å ha et snevert syn da!

Skrevet

Den er det allerede blitt debatt av. Hun er i ordkrig med Kim Friele as we speak.

Skrevet

Har vel vært bråk om det siden hun fikk prisen til Fritt Ord.

Problemet er ikke at hun har kontroversielle meninger som mange finner uspiselige. Det er jo et utbredt fenomen, og hun er slett ikke den eneste som argumenterer for at homofile er utviklingshemmede og slett ikke bør ha unger.

Problemet med pristildelingen er at hun ikke argumenterer spesielt godt i det hele tatt. Om man leser tekstene hennes, vil man kjapt se at resonnementene ikke finnes logiske og at det er mye synsing og føleri involvert. Fint lite filosofisk, mye fordømmende. At Fritt Ord premierer dette på bakgrunn av at meningene er kontroversielle, blir bare teit.

Skrevet

Hun fortjente prisen. Jeg er helt enig med henne. Tenker på barna det dreier seg om, og det er jo dem debatten her dreier seg om. Ikke Kim Friele eller Nina Karin Monsen.

Skrevet

Hvorfor skal det bli så mye bråk av alt når det gjelder motstand rundt homofiles valg? De turer jo fram som de vil hele tiden. Har aldri sett noen med spissere albuer og frekkere livsstil enn de homofile.

Skrevet

hmmm... der var det mye rart. Og jeg er av den formening at det er ikke disse barna og deres foreldre som er problemet; det er de som snakker som henne i reportasjen som er problemet. Foreldre av barn med hvilke som helst vansker(jeg kan ikke se at å være barn av lesbisk/homofil er en vanske da, men....), VET at andre foreldre ikke alltid er så snille i munnen ang dette. Og det påvirker deres barn til å ha samme syke holdningene.

Slike folk skulle ikke få lov å snakke fritt, for det skaper mobbing av barn.

Og mine barns far valgte da jeg, slik andre velger hvilken partner de vil ha som forelder til sine barn. Å velge en donor er vel ikke SÅ forskjellig fra det?

Mine barn har ikke sin far i livet, noe som er fars valg. Har ikke da jeg om mine barn en familie???

hmmmm... rar dame dette, og jeg tipper at de aller fleste ikke klarer å ta henne seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...