Gå til innhold

mitt store problem i dag ... :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

lykkelig og ganske så nyforelska her, kommet hjem etter helgetur med den nydeligste fyren og ungene våre..

MEN: han dusjet ikke hele helga.......

-er ik det litt rart?

Han er 100% på alt føler jeg, men må jo være en forutsetning at man har en god hygiene.. tenker på sex osv... ble ik all verden i helga for å si det sånn.. men utrolig kjipt da..

hvordan tar man dette opp? kjenner han ikke veldig godt, og superredd for å miste fyren :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg ser veldig godt problemet ditt. Stelte han seg da? Vasket seg på andre måter enn dusj? Uff, det er ikke direkte turn on når menn er slik! Har hatt flere typer som freste rundt i den samme bokseren i to dager, jeg personlig synes det er uhygienisk. Pluss at jeg har lagt merke til at mange menn ikke vasker labbene etter toalettbesøk:(

Skjønner ikke hvorfor!!

Skrevet

Han skifta undertøy og tskjorte ja... men ser ik poenget når man ik dusjer.. jeg var jo ik med inn på badet når han var der, men vil nesten si skråveldigsikkert at han IKKE vasket seg/stelte seg..

Hvordan ta dette opp på en skånsom måte?

type: jeg kan suge deg i dusjen, funker kanskje ikke helt? haha

Skrevet

Helgetur? Dvs. fredag til søndag?

Kanskje han dusjet før han reiste på fredag, og om han da dusjer i dag søndag, så dusjer han jo annenhver dag.

Glad du ikke er min bedre halvdel for å si det sånn.

Skrevet

Hehe, du kan jo si det:) Det er et dilemma, for hvordan skal man gå frem? Ikke lett. Kan du ikke bare se ann litt, hva som skjer videre? Har du opplevd han slik før?

Skrevet

spurte vel ikke etter om noen her på DIB var min bedre halvdel heller ;)

men ja, helgetur...

jeje.. får se hva som skjer :) Men jeg er hvertfall ik intr i å ligge å gnu i diverse kroppsvæsker ...misforstå meg den som vil :)

må vel bare se an hvordan det er :)

Skrevet

Guriland, håper ikke du anser dette som "slå opp grunn"......

Skrevet

Håper for mannens del at dette er slå opp grunn, tenk så bra å komme seg vekk fra hi?

Skrevet

Hehe, ja du sier noe ;o)

Anonym over deg.....

Skrevet

Han er far til dine barn, men du kjenner han ikke så godt??

Hm... Da har du vel andre problemer enn at han ikke dusjer, spør du meg...

Skrevet

Var samboer med en kar som dusjet først når han skulle ut av huset, og han hadde veldig kropslukt. I min lykkerus i begynnelsen så merket jeg ikke problemet. Men når ble gravid så klarte jeg ikke å ha ham i nærheten. Håret luktet, munnen luktet, og kroppen luktet. Ja jeg er sær nå, men som gravid var jeg veldig sær he he.

Men selv etter graviditeten så ble dette et problem for meg. Kunne jo ikke bryte med ham for det, og gjorde heller ikke det he he. Hintet forsiktig, men han hadde hørt at han luktet godt han fra andre damer. Sikkert nyforelsket de da når de sa det. Ha er en flott fyr, og ser veldig velstelt ut når ordner seg.

Jeg fant ingen måte å si det på, men sympatiserer med deg.

Lykke til

Ps: Ble slutt med meg og han, og han er nå gift og har ny baby. Var utro med henne mens bodde med meg. Så nå unner jeg henne stanken he he. Man kan ikke gå etter utseende, for de kan være råttne på innsiden :-)

Skrevet

Jeg synes ikke det er uhygienisk å ikke dusje hver eneste dag. Det er ikke meningen at man skal dusje hver dag, selv om de fleste gjør det.

Men hvis man plages med skikkelig svettelukt, så kan det være greit å dusje oftere.

Du kan ta opp problemet, med å lokke han i dusjen sammen med deg og si at han er så sexy når han dusjer og han er så ekstra deilig når han lukter fresh og nydusjet. Kanskje finner han en "motivasjon" idet?? ;)

Skrevet

Lukt er en rar ting. Lukt er viktig. Noen lukter ikke selv om de ikke har dusjet. Noen stinker av kjeften selv om de pusser tenna to ganger daglig.

Jeg orka ikke mer av en som stinka av kjeften enda han sikkert var et kupp for noen. Turn-off'en hadde aldri gitt seg uansett hvor mye han pussa tenna.

Nå har jeg en super fyr som knapt gidder dusje, men som sjelden lukter ;-)

Skrevet

takk for at noen her ser greia :) og at det ikke var snakk om hysteri heller...

når man har sex feks og han kommer inni meg osv, og så dusjer jeg, men ikke han.. og mener jeg etter at han har tatt meg noen ganger, skal suge.. så får ikke jeg det til.. ubehagelig å gjøre og også å si.

Men selv om jeg skreiv her, er det ik snakk om et samlivsbrudd i vente..

Vet at man ska tåle masse ved å i det hele tatt skrive innpå denne sia, men joda.. er så utrolig greit når folka leser hva en skriver og svarer på det :) så takk takk :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...