Gå til innhold

Noen andre med puppegale barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille poden elsker rett og slett puppen og vil aller helst spise av den og ikke ha fast føde. Jeg prøver med grøt, frukt og middagsglass, men han spiser som regel bare halvparten av det han får tilbudt. Men puppen kan han sluke når som helst. Og flaske nekter han også!!! Tutekoppen med vann går greit, men det er 2 sipper av den så er det nok. Kjenner jeg begynner å bli litt sliten av det her, mest pga at jeg skal bort første helgen i juni og pappaen skal være alene med han. Han er nå 6 mnd og burde jo være interessert i fast føde nå, eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Snuppa er over 7mnd. og elsker pupp. Ikke glad i fast føde i det hele tatt. Nekter å ta flaske, men drikker noen slurker med vann fra avent koppen.

Skrevet

Snuppa vår ELSKER også pupp og hun er straks 9 måneder. Hun spiser grøt og brødskive, men vil aller helst ha pupp. Drikker litt vann fra tutekopp, men vil heller ikke ta flaske. Synes ikke hun er mindre interessert i pupp etter at hun begynte å spise ordentlig fast føde, men hun er raskere mett ved amming enn tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...