Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 spenst, utholdenhet, fart, koordinasjon, balanse eller hull i mine lommer, jeg har bare tilsynelatende godt humør og kan klø meg hvis det klør og det er faan meg ikke nok. Helvete heller.
Dronningen! Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Det hadde holdt i massevis for meg! Ha en fin søndag:o)
prekæs Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Ren tipping, men du er ikke plaget av allergi? Da nøttær det ikke å klø der jeg klør ihvertfall.
Gjest Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Takk det samme, yndige blomsterbarn! Jada, har en fin søndag, tross hovedinnlegget.
Gjest Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Mor popper piller, så allergien er under kontroll. Men resten av kroppen min finnes det ikke piller for, ikke er den så vedlikeholdsfri som man skulle ønsket heller, det er mest der det ligger. Eller har dere noen sånne vedlikeholdspiller der nede hos dere?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Som min kloke bror pleier å si: "Min kropp er ikke bygd for fart, men for komfort."
Gjest Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Nå skal ikke småfævvel som deg komme her og være frekk, det er ikke utsiden som ikke holder mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå