Snikskytteren er storebror! Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Når vi f.eks er i butikken å handler, eller vi er ute å går litt, så får jeg en stikkende smerte på et pungt i magen. (oppe litt til venstre) Magen blir også stein hard! Det går over når jeg har satt meg ned.. Hva er dette?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 At magen blir stein hard er jo kynnere
Snikskytteren er storebror! Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 Men skal ikke kynnere merkes slik at smertene begynner oppe, og går nedover? Jeg har konstant stikkende smerte på det pungtet i magen :-/
siv janne Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Jeg har mye kynnere og da blir magen stram og hard. Da er sparkene mer ubehagelige synes jeg. Har også et sted det er vondt til tider, og nylig så jeg på ultralyd at det var en fot som lå der og sparket. Kanskje er det noen ømme punkter inni der vi kjenner på.
Nurkfrid Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Jeg har hatt det sånn gjennom hele svangerskapet og får beskjed om at det er kynnere og båndsmerter. (Altså ligamentene som holder livmoren på plass som strekker på seg, slik jeg forstod jordmor.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå