Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 jeg går nå markedsføring på bi, men vurderer å bli apotektekniker istedet. apotektekniker er en utdanning som man tar på videregående, og jeg har studiekompetanse. jeg har tidligere gått helse og sosialfag og omsorgsarbeid, tok påbygging det tredje året for å så søke markedsføring. har funnet ut at dette ikke var veien for meg. men jeg ble uplanlagt gravid og skal ha barn i juni og skal derfor være hjemmeværende det første året og fortsette utdanningen min. men kan jeg søke andre året på videregående opplæring selv om jeg har studiekompetanse? eller må jeg ta det på nett?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Du kan gå på vanlig videregående, og faktisk slippe unna med linjefagene:) Jeg har gjort det, og slapp sånt som norsk, matte osv. Eneste jeg tror du MÅ ha, er gym. Der er det vanskelig å få fritak, men jeg klarte det, også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå