Gå til innhold

Hva er det med babytøy? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært kjempeflink. I flere år nå ha ene soverommet oppe vært brukt like mye til bod som rom, har bare ikke kommet så langt at vi har fått gjort noe med det. Klesskapet der inne klarte vi knapt åpne fordi det stod så mye foran. Tili dag...

Jeg har brukt flere timer på å rydde ut nå. Bært mye opp på koffertloftet, puttet en del i bossekker for å kaste, støvsuget, tømt hyller osv (vet jeg kommer til å svi for det i kveld i bekkenet, men, men, det er verd det!). Nå ser det SÅ fint ut der, kun seng, noen barnemøbler, et par lekekasser og en bokhylle + en verktøysbenk. Massevis av gulvplass og ikke noe problem å åpne skapet lenger :-)

Så da ble det over til prosjekt to. Minstemann på 22 mnd har hatt sine klær i stellekommoden på badet, noe som begynte å bli altfor lite plass. Så nå ble buksene og genserene bært inn på rommet hans og undertøy, sokker osv lagt over i en ledig skuff i en kommode hvor de eldste har sitt undertøy.

Så ble hele stellekommoden vasket, øverste av 4 skuffer frigjort til kluter og bleier, og da... Da kunne jeg finne fram det jeg har kjøpt til vesla. Har enda ikke tatt av prislappene eller vasket noe (i tilfelle neste UL indikerer at jeg må bytte dem til lyseblått i stede, hehe...), men ville legge dem over likeve. ett og ett plagg. Så små, så søte og bedårene. Så myke og nusselige. *sukk* Fikk helt klump i halsen og tårer i øynene nesten jeg når jeg brettet dem sammen og la dem pent på plass. Husker jeg satt slik med guttene sitt tøy også. Er noe helt speiselt med babytøy i de minste størrelsene syns jeg, noe rørende liksom. Er jeg helt rar, eller er det andre som også har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det på samme måte ;-)

Er liksom ikke like søtt med en godt slitt bukse i str 110 (men sjarmerende på sitt vis da - he he)

Skrevet

Det er nok noe med babyklær å den lykkefølelsen man får av små bebbiser:D Her kan jeg ofte begynne å titte på babytøyet i 50..98 brukes nå. ikke fullt så søtt lengre:)))

Skrevet

Hehe, er nok ikke bare deg nei:) Vi gikk gjennom babytøyet i størrelse 50 og 56 i går, og kunne ikke skjønne hvordan han har vært så liten. Han er bare oppe i str 74 nå, men det er jo en enorm forskjell!

Skrevet

Nei, 110 eller 98 er ikke helt det samme, hehe...

Fint det ikke bare er jeg som er lettrørt da :-) Er jo så rart også å tenke på, en liten baby som skal bruke dette om bare ca 3,5 mnd, helt sprøtt!

Skrevet

ja er litt spes - frøkna druknet i 44 og luene hennes fra den tiden kunne jeg nesten brukt som eggevarmere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...