Let's hear it for the boys! Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Skeier dere ALDRI ut? Går dere flere måneder i strekk uten å smake på litt pasta el.? Jeg har bare holdt på i 8 dager og synes det går over all forventning. Har til og med en uåpnet boks Ben and Jerry's i fryseren, men jeg er ikke engang fristet! Men må innrømme at jeg sliter litt med pastaen. Elsker pasta! Sambo og sønn spiser det flere ganger i uken, og ofte er det jeg som lager det. Det stikker litt når jeg bare må sitte og se på... hehe.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Det kommer jo litt an på hva slags lavkarb-vei du følger. Er du på ketolyse er det aldri lov, så lenge du er på kur, men følger du Fedon-kost, så er jo pasta "til fest" litt lov ;o)
Let's hear it for the boys! Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 Har egentlig ikke tenkt noe over hva slags kur jeg er på...Ingen? Spiser bare ikke poteter, pasta, ris, brød eller frukt. Spiser masse salat, omelett, kjøtt osv.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Vi er ikke i ketolyse.. Bare en lav Fedon.... Prøver å holde meg til 30-40g karber pr dag. Og i helga så er det HELG!!! Da blir det gjerne LITT pasta/pizza/pinnebrød/kaker osv... men bare litt da, smaker på og koser meg, men spiser ikke så mye som før (Jeg er egentlig en skikkelig kakemoms) Men vi holdt oss helt unna brus og alt i 2 mnd før vi turte å skeie ut litt i helgene (helst bare en dag) Og etter at vi fant ut at det ikke hadde noe å si på vekta så fortsatte vi med det. Vi har til nå gått ned 7 og 10 kg på 4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå