Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Er i uke 36 no og lurer på å begynne å ta bringebærbladkapsler..Noen med erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg ble forvandlet til et bringebærtre etter to dager!:/
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Tror ikke de hadde særlig effekt på meg hvertfall, begynte å ta de ca 1 mnd før termin. Fødselen ble satt i gang 1 uke over termin. Var helt umoden. Men selve fødselen gikk raskt og greit når den først kom i gang da.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 God erfaring. Fødselen gikk kjapt. 35 minutter fra start til slutt (2.gangs fødsel, første var også kjapp), jeg slapp å sy, livmoren trakk seg kjapt tilbake (så kjapt at jordmor lurte på hvordan..så jeg måtte fortelle at bringebærbladkapslene kunne ha noe å gjøre med det). Jeg hadde også noen voldsomme etterrier som nesten var verre enn fødselen! Om dette har med bringebærbladkapslene å gjøre det vet jeg så klart ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå