Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hvordan føler dere selv at dere ser ut, og hvordan synes de rundt dere at dere ser ut? Selv føler jeg meg fin, sunn, slank. Men har venninner som maser om at jeg er så tynn, burde gå opp et par kg osv.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg føler at jeg veier et par kg for mye for min egen komfort når jeg veier 60 kg. Har lagt på meg 5 kilo i løpet av vinterens stillesitting, så satser på å gå ned nå. Tror du er fin som du er, det er jo vanlig å veie mer så derfor tror jeg at man fremstår som tynnere enn det man er for andre folk.
Miss Misantrop Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Jeg liker best å veie 58 kg er 170 høy. Veier 62 nå og de skal av asap.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Jeg er ca 172 og veier 61-62. Veide et pr tre kg mindre før fødselen, og nå maser "alle" om at jeg liksom er mindre enn jeg var før, og at jeg ikke bør gå ned mer. Trur de sier det for å være greie. Skal ned mer og det er min sak, ingen andres. Vet hvor jeg trives selv. Vil ha slanktrekkene i ansiktet. Kjipt å se tilbake på bilder og sammenligne med nå. Skal ikke så mange kg til.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Er 173 høy og 60 kg.. her maser alle om at jeg er for tynn ja... Men jeg selv er fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Jeg er 172 og veier 58 kg,.. Føler meg absolutt ikke for tynn... ville heller gått ned noen kilo
Gjest Gul stjerne Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Er 174 og ca 60 kg, mulig litt mer. Ingen sier jeg er "så tynn", muligvis fordi jeg stort sett alltid har vært litt tynnere. Jeg vil ned til ca 58 kg, spiser sundt og trener for å gå ned. Jeg trives absolutt med å være rimelig slank/tynn.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Jeg er 171 og 59-60 kg. Kroppen min har innstilt seg på denne vekta har veid ca det samme i 15 år og går sjelden opp eller ned uansett hva jeg gjør. De fleste av mine venninner veier nok litt mer enn meg, spesielt etterhvert som tida går (er 35 år). Lurer litt på om det er grunnen til at de mener at jeg også burde veie mer, for at de skal framstå som slankere, hehe...?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #9 Skrevet 27. april 2009 Du har i alle fall ikke noe overflødig på kroppen!! Jeg er 171 cm. Veide før barn 65 kg, var supertrent med vaskebrett på magen og masse muskler, men tynn. Ser det på bilder. Hadde jeg ikke hatt musklene, så ville jeg veid noen kilo mindre og vært alt for tynn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå